Covid Toes
In the midst of the pandemic, Dr. Ebonie Vincent takes on one of the virus' many mysterious side effects. When patient Kristina reveals a tell-tale rash on her toes, Dr. Ebonie helps her face the frightening possibility that COVID-19 could be the cause.