The Bloody Footprint
Maurice Goins, a friendly neighbor who provides meals to other tenants in his apartment complex, is found murdered in his bedroom. The case goes cold until Lakewood, Ohio, police suddenly receive a tip and the investigation is thrown into overdrive.