Gleams with a Sunliner (Part 1 of 214)
The garage steps up their game by acquiring a rare, 1960 Ford Sunliner Convertible and a 1984 Ferrari 400i V12. However, when the bodywork goes over budget on the Sunliner, Thomas must flip the Ferrari to keep the build going.