Marisol Gonzáles and Rafa Marquez Lugo
The case reaches the workshop when, through a video, Marisol tells Martín that her daughters are fans of the show. Back in the workshop, Martín meets Paloma, the family's darling van. The team complements with the history of the Limo GMC.