20 Minutes or Less with Simone Ashley
Mary McCartney cooks fast and furiously with actor Simone Ashley as they whip up Smoked Tofu Pad Thai and cocktails in no time. Then, Mary makes a speedy lunch of Super Quick Bolognese, Chickpea "Tuna" Salad Sandwiches and Supersonic Chocolate Tortes.