Snitches Get Stitches
Lizzy’s dangerous encounter with an ex threatens Daniel’s freedom and her secret. Shane’s bold move stuns Lacey. Cheryl and Josh’s risky search. Vince clashes with Amber’s friends. Angela races to Tony to get answers. Glorietta’s mom grills felon fiancé.