Find Polpo's Fortune!
While word of the high-ranking capo Polpo's alleged suicide sparks astonishment and speculation in the crime syndicate Passione, Giorno is inducted into Bucciarati's eclectic mafia family. The only problem now is the vast fortune seemingly up for grabs.