Golf Enthusiasts Look for a Home on Hilton Head Island, South Carolina
When a job offer comes up in Hilton Head Island, SC, Jim and Kerri decide to get serious about buying a home. Hilton Head Island provides a great family setting for these golf enthusiasts and their nine-year-old son, Conner.