The Girl With the Cherry Tattoo
Shauna heads to a brewery with friends, but her parents struggle with letting go and allowing her to be independent. Worried about her dating life, Patty suggests Shauna try a matchmaker. A doctor is concerned over Shauna's worsening migraines.