Heating Up
Jazz gets a boost from her surrogate big brother, Raymond, to help prepare for Harvard. Sander introduces Noah to his friends, and when the topic of dating a trans person comes up, things get heated. Dr. Gallagher has an interesting proposition for Jazz.