Big Iron, Bigger Problems
Todd gets Holy Roller running and catching nuggets. Looking to make his mark, Hunter transports the largest wash plant the Hoffmans have ever used to the site. Unloading the mammoth wash plant leads to a mammoth fight between father and son.