The Wrongest Yard/Druid, Where's My Car?
Tired of being beaten up by jocks, Billy and Irwin join the football team in the hopes that they'll become cool enough that nobody will bother them anymore. When Billy loses his kite in a giant oak tree, only a professional druid can save the day!