Light the Wick
Gordon discovers the weapon that the Court of Owls will use to destroy Gotham, which leads him on a dangerous path as he tracks it down. Meanwhile, Kathryn and the Temple Shaman reveal their next move to Bruce, and Ivy comes to Selina’s aid.