The Scarecrow
Gordon and Bullock set out to stop Dr. Crane, a biology teacher who has been harvesting the glands of his murder victims. Later, after finding herself in a strange setting, Mooney keeps plotting, and Falcone tries to change Maroni’s plan for the Penguin.