An Itty Bitty Beach Bungalow
Mina and Karen are back in Old Southside where they look to transform a small, two-bedroom home into a beautiful beach bungalow on a modest budget. If they make a decent profit, Mina plans to realize her dream of building a Two Chicks Headquarters.