A Golden Promise
Freddy Dodge and Juan Ibarra attempt to turn Alaskan miner Clay Strickland's struggling hobby mine into a profitable business. With a little help from his friends, Freddy and Juan help Clay fulfill a promise to his young daughter and late wife.