Nick's Trombone Choir
Molly Yeh makes a hearty Tomato Squash Soup and Labneh Grilled Cheese for lunch before husband Nick's trombone practice. Afterwards, they eat a simple weeknight meal of her delicious Smoked Salmon Nicoise Salad.