Hotel Hell
Dalen, Juwan, and Marcus check into Wisconsin's Karsten Hotel to uncover which spirits reside in the once-luxurious lodgings. Once the lights go out, they discover that the terrifying ghostly whispers may reveal unexpected secrets about the hotel's past.