Ghosts Gone Wild
Jack Osbourne and the Ghost Brothers strive to astonish each other with creepy paranormal evidence of a poltergeist picking on a pair of pugs, a glowing donut-shaped UFO, and hilariously disturbing footage of ghosts getting freaky in an old brothel.