Mustang Mania
Aaron chances the wrath of the Big Monkey when he overrides Richard's instructions on a Mustang Fastback. After picking up a "Holy Grail" Boss 429 Mustang in Minnesota, Richard questions Dennis's decision to buy a rustbucket Jaguar E-Class buried in snow.