Ford Galaxie - Part 1/Bikini Contest
Richard's on a road trip -- first to Roswell to pick up a '67 Ford Galaxie to restore and then to Los Angeles, where he picks up a '32 Plymouth to flip and a rare '51 Nash Healey he holds on to for the right time.