Chevy Chase
It's a double-barreled blast of NASCAR as Richard Rawlings and the Gas Monkeys dive into stock car racing. First, they turn a 1952 Chevy Coupe into a fire-breathing dirt track racer and then Richard partners with NASCAR royalty.