Knights Templar Treasure Hunt
Josh digs in to unearth the secret world of the Knights Templar, the legendary warriors rumored to have amassed vast riches and treasures, including the coveted Holy Grail. Josh joins an excavation of a rare Templar gravesite in eastern Europe.