Inflata Dee Dee/Can't Nap/Monstory
Dee Dee dances into Dexter's lab, puts on his inflatable suit, floats up and taunts him. Then, when Metal Mouse steals Valhallen's axe, White Tiger retrieves it. Finally, when Dee Dee tries to tell Dexter a story, he tries to shut her up.