Edinburgh Manor
Six years ago, Dakota and Alex foolishly attempted to investigate a haunted husk of a building buried deep in the cornfields of Iowa. Now, armed with experience and a team, they've returned to turn the tables on a vengeful poltergeist known as The Joker.