Terri’s Wonder Wallaby
Terri responds to the call when Daniel, a very special wallaby, becomes severely injured and cannot walk. Robert and Chandler catch some waves before taking a road trip to pick up a new Komodo dragon, and Bindi checks in on Tallbert the giraffe calf.