Gazpacho Stands Up/A Taste of Marzipan
Chowder gives Gazpacho a hand in preparing for his comedy debut. Then, when Mung and Ms. Endive unveil the same dish at Marzipan City's food fair, it's an all-out war to decide whose is better.