Punches, Psychics and Pastries
WWE Champion Santino Morella visits the bakery and orders a massive "Road to Wrestlemania" cake. A psychic gives Buddy a reading and asks for a crystal ball cake. Grace has a zeppole meltdown when the pastries are not up to snuff.