"American Band Standoff" or "The Godfather of Soooul Train"
Cream Corn is getting a chance to dance on Sooooooul Train, the hippest trip in America, but Black Dynamite knows the truth the music game is a death battle between the Godfather Don Cornelius and murderous Dick Clark of American Bandstand.