Big Batch Cooking
It's crew mealtime and Chef Eduardo Garcia’s firing up the wok and hosting his work team for a Thai-inspired feast of pungent oyster Mushroom Larb and decadent Duck Pad Thai before breaking out a big, yummy batch of Mango Sticky Rice Coconut Popsicles.