Goldfellas
Young mining gangster Chris McCully challenges Mr. Gold's dominance. Wise guys Kris and Andy prospect. Don Vernon faces health issues. Made man Zeke creates a palace on the ice. A pregnant Emily leaves Jane in charge of the operation.