Dr. Animo and the Mutant Ray
Dr. Animo has broken out of jail, and has been tracking down Ben, intent on revenge. At the same time, Ben's broken off a piece of the Omnitrix, and as a result, has turned into weird alien combinations, i.e., StinkArms.