No Formalities
Larger-than-life chef Tre Wilcox brings his high energy against Baltimore's Chef Sarah Acconcia in this battle for bragging rights. Sunny Anderson and Giada De Laurentiis bring their wits and expertise to the arena to get Bobby beat.