Orange is the New Beat
The Kitchen's Geoffrey Zakarian and Jeff Mauro are playing the tricks and culinary instructor James Gillespie and restaurateur Rob Maffucci are serving the treats. Only one will survive to battle Bobby Flay in a Halloween duel.