Hurts So Good
The contenders serve BBQ treats that bring the heat! Captains Bobby Flay, Anne Burrell and Sunny Anderson put potent chile peppers center stage, and they'll have to balance their heat to tantalize the judges' taste buds and not blow out their palettes.