Beach Bum Dreams in Green Turtle Cay
A GA couple fell in love with the laid-back lifestyle of Green Turtle Cay after visiting a few years ago on vacation. Now they are on the hunt to find a permanent getaway where they can escape and live their 'beach bum' dreams.