Better Than Sex
Carrie has a burst of creative energy and receives glowing feedback from Duncan. Brady drops a bombshell on Miranda and Steve, Anthony meets Giuseppe's eccentric roommate and LTW struggles with the demands of work, home and a visit from her mother-in-law.