Alex vs Beef
The star of the competition is an iconic American ingredient: beef! Host Eric Adjepong challenges three skilled chefs from Oklahoma, Georgia and Texas to prove their mastery of beef by knocking Chef Alex Guarnaschelli off her pedestal.