Of Moose and Men
Atz and Atz Lee swim their horses across a chilly lake to get to bull moose hunting grounds, and bad weather and feeling under the weather won't deter them from the prize. Eivin helps Eve with a special delivery, while Otto and Charlotte bury a friend.