Backyard Prey
As fall approaches, the Kilchers kick into high gear. A large bull moose stalks the homestead and Eivin must keep his family safe. Atz Sr. hunts bear and nearly loses a horse. Otto begins the massive cleanup from an explosive wildfire prevention project.