Legend of "Terrible Island"
Atz Lee and Eivin travel 160 miles and brave the bears of "Terrible Island" to hunt deer. Otto refuses to admit defeat and will use all the blackpowder he has to remove a pesky stump blocking his progress. Eve helps Charlotte solve a swarming bee problem.