In the Ring
Pat and ThaÃs fight over finances. Jibri's parents shift his mind on marriage. Bini enters the MMA arena. Bilal blindsides Shaeeda with talk of a prenup. Kara goes drinking without Guillermo. Emily reveals a wedding purchase she made in secret.