Blindsided
Blake and Jasmin argue on a night out. Mike returns to Washington. Emily and Betsy shop for a wedding dress. Michael's family confronts Angela about their wedding. Tania's revelation pushes Syngin away. It's Michael and Juliana's wedding day.