My Best Friend's Meddling
Corona puts her dreams on hold for love in Iceland. Josh fears he will disappoint his wife once he's in China. Shekinah is ready for a new look and a commitment from Sarper. As James and Meitalia prepare to move to Indonesia, his secrets are revealed.