It's A Dogfight All the Way Home
Andrei and Alex get into it at Yara's event. Issues abound on Kara and Guillermo's trip. Darcey enlists Stacey's help. Matt asks Jasmine a life-changing question and Gino vows revenge. In Miami for the wedding, Brandon and Julia face parental problems.