Weeping Beauty
Angela learns the fate of Michael's visa. Patrick presents Thais with the worst birthday gift. Gino's actions push Jasmine over the edge. Ashley decides to protect her finances. Liz and Ed try to move on. Emily wants to meet Kobe's ex.