Damage Control
Angela's surgery doesn't go as planned. Andrei deals with Elizabeth's family at work. Kalani's candor offends Asuelu. Julia reveals a new side of her personality. Ronald is jealous of Tiffany's fresh start. Mike and Natalie deal with the birthday blow-up.