Darcey, Stacey, Jesse, Cortney
Darcey and Stacey finally sit down with Darcey's ex Jesse to hash out years of lying and cheating allegations, and Jesse drops a dating bombshell. Then, B90's Cortney demonstrates foot fetish techniques and reveals which 90 Day daddy she's got her eye on.