Spaghetti with Bacon and Chard
Rachael Ray chooses two star ingredients for her quick pasta dish, Spaghetti with Bacon and Chard. Smoky bacon flavors a sharp pecorino cheese sauce that coats swirls of spaghetti and earthy greens.