Singing in My Sleep
A teenage songwriter struggles with her late father's legacy as the 20th anniversary of his first album forces her to confront the past.
A talented teenage songwriter grapples with the overwhelming legacy of her late father's music as the 20th anniversary of his debut album approaches, compelling her to confront his past abandonment and its impact on her life.